Bilder ifrån fotograferingen...

Här kommer då lite bilder ifrån fotograferingen igår. Det var ett par mycket roliga timmar med en hel del skratt och vi lyckades ändå få fram en hel del bra bilder.
Känns lite ovant att stå framför kameran istället för bakom men det är roligt med lite omväxling.
Jag och Jonathan arbetar bra tillsammans som vanligt och jag tror att vi båda två är nöjda med resultatet.
Finns fortfarande en hel del bilder som ska gås igenom och bearbetas så det kan bli så att jag visar ännu fler senare.

Fotograf: Jonathan Kuparinen
Modell: Jag (Sandra Kaos Niininen)
Redigering: Jag (Sandra Kaos Niininen)


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Gillar den andra och sista bilden :) riktigt fina!

2011-04-28 @ 15:15:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0