Fullt upp...

Hej på er!
Har haft otroligt mycket den senaste veckan och försöker att hinna med allting så gott det går men känner mig hela tiden så otroligt stressad och då måste jag välja bort vissa saker.
Bloggen blev tyvärr en av dessa saker, men men...

Förbereder för fullt inför bryssel i alla fall och försöker att få ordning på allting.
Är otroligt glad då jag fick jobb i tisdags. :D Flera års kämpande är äntligen över och nu ger jag mig in på nya utmaningar. :) Så otroligt kul!

Jag ville att något skulle hända och nu rullar det på i rasande fart.
Har dessutom träffat någon som gör mig så otroligt glad och som sätter ett leende på mina läppar dagligen.
Så skönt att slippa allt komplicerat som har varit och bara kunna vara sig själv, bara vara jag liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0