Måndag

God morgon på er!
Har varit vaken ett litet tag nu och sitter och pillar på bilderna från igår i PS.
Blev en hel del bra faktiskt och är ganska nöjd med min insats, får hoppas att Jonathan också är det.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men det är grymt väder ute i alla fall.
Älskar den här tiden på året finns inget härligare!

För övrigt så blev det ganska sent igår. Strax innan jag skulle gå och lägga mig kom jag på att jag varit envis nog att plocka fram köttfärs i frysen tidigare under dagen så det var bara att ställa sig och laga mat.
Jag är en riktigt idiot ibland alltså!
Och ni ska veta att finns det något värre än att hacka lök så är det att hacka lök klockan 1 på natten.
Min köttfärssås blev i alla fall riktigt god så jag klagar egentligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0