Pill pill

Har pillat lite med bloggen nu igen och som ni kanske ser så har det hänt lite saker.
Ny header igen då det kändes som att denna passar mig och min personlighet mycket bättre.
Förövrigt sitter jag här och väntar på att klockan ska slå 12, tänkte se till att få mina räkningar betalda så fort som möjligt nämligen.
En bekant sa en gång att lönen är det enda som kan gå ifrån framtid till dåtid utan att passera nutid och det är ta mig fan så sant som det är sagt men men...
Om ca 3 veckor börjar jag jobba och jag ser fram emot detta extremt mycket. Ska bli otroligt kul att få någonting att göra under dagarna. :) Ni anar inte hur efterlängtat det är!
Önskar er alla en trevlig kväll så hörs vi inom en inte allt för lång framtid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0