Trött, tröttare, Sandra

Sitter egentligen här och halvsover efter en mycket tuff dag.
Enbart 4 timmars sömn i natt och blev tvungen att följa med och hämta en bil i Avesta.
Vi var inte klara förens 19.30 och jag var hemma vid 20 då jag stupade i sängen och somnade till married with children.
Vaknade till liv igen runt 22 och nu sitter jag här och bara tar det lugnt.

Jag har verkligen insett något de senaste månaderna och det är att jag har världens bästa vänner.
De finns alltid där för mig när jag behöver dem och lyckas alltid få mig på gott humör oavsett hur illa det är.
De stöttar mig i allt jag gör och ställer alltid upp.
Dessa människor är alla helt underbara och jag önskar dem bara det bästa.
Var rädd om era vänner, de är det viktigaste ni har. Tro mig!

Nu har jag bunkrat upp med choklad, snus och cola så resten av kvällen/natten ska spenderas med lite pokerspel och film. Ibland är det så otroligt skönt att bara vara.
God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0