Bloggande 10-åringar

Sådär ja, nu har jag varit riktigt duktig. Allting är städat och klart och jag kan äntligen ta det lugnt. Har även passat på att uppdatera mig lite i bloggvärlden sen jag skrev senast. Måste säga det att man blir lite smått rädd när man ser 10-11 åringar som bloggar. Inte för att det just är 10-11 åringar utan mer för att de är klädda och sminkade som polska horor på crack?? Ser ju för fan ut som att en sminkfabrik har exploderat i ansiktet på de flesta av dem. Själva bloggandet har jag ingenting emot nej, nej... men det känns som att det måste finnas något av en gräns någonstans. Ska inte barn få vara barn i alla fall? Bara en tanke...

Kommentarer
Postat av: Felicia

TAck så mkt! :)

Glad jag blir!

allt bra? Kul blogg! peace

2011-02-15 @ 18:10:22
URL: http://annalicefelicia.blogg.se/
Postat av: EllenSchutz

Håller med dig där..

2011-02-15 @ 20:00:05
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0