Brinner igen...

Lyckades göra en Sandra nu under kvällen igen.
Min chatt med Jonathan beskriver väl det ganska bra:
Jag: jag gjorde en sandra....
J; brann det mycket?
Jag: inte så farligt det tragiska var väl att det var kokkorvarna som brann igen. J (skriver samtidigt) ; vad var det som brann, kokkorvarna?
Jag; yes XD
J; men vad fan! ja.... du kommer ju aldrig att kunna flytta hemifrån själv...

Så ja mina vänner återigen så lyckades jag sätt eld på korven jag kokade. Är jag inte duktig så säg?
Till mitt försvar fastanade jag framför datorn och glömde av den. (Sen ska vi ju inte nämna att jag för någon vecka sen googlade hur länge man kokar ett ägg)

 

Kanske borde hålla mig till frukt hädanefter?


Kommentarer
Postat av: emilia

hahaha googla hur länge ägg ska kokas xD well done ;)!

2011-02-20 @ 16:55:20
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0