Fotobloggar

Jag klagar verkligen inte över explosionen av fotobloggar som har blivit på senare tid.
För mig som fotograf är det helt underbart att kunna sitta i timtal och kika på alla andras fina bilder och hämta massvis med inspiration. Det är inte bara det här med inspiration heller, chansen att lära sig något nytt är enorm och det är aldrig fel med lite nya tips.

Visst sitter det många och klagar över konkurrensen men jag tror att det bara är hälsosamt med lite konkurans.
Konkurans ger nämligen kvalité och vi får arbeta hårdare för att ta oss någonstans vilket jag tror är bra i längden.
Det härliga med bloggar är att alla får chansen att visa vad de går för och att alla får blogga utifrån sina egan förutsättningar.

Jag ser gärna ännu mer fotobloggar här i bloggvärlden. Har ni tips på någon bra fotoblogg så får ni gärna hojta till och lämna erat tips här i kommentarerna.
Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så mycket :)

2011-02-09 @ 21:47:46
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar! =)

vad brukar du fota?

2011-02-09 @ 22:18:54
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0