Fredag!

Halloj!
Vilken dag jag har haft, jag är helt slut.
Började med lektion på abf och efter det begav jag mig iväg till avis biluthyrning där jag har hjälpt J att köra bilar hela dagen. Vi var klara strax efter 19 och gissa om man var totalt slut då eller? Blev väl kanske inte bättre av att det enda jag hade fått i mig under dagen var cocostoppar och coca-cola....¨
Nu har jag i alla fall ätit och placerat mig själv i sängen och där planerar jag att stanna resten av kvällen.


Hello!

What a day I've had, I'm totally fried! Started the day out with some classes at ABF and later I went to avis car-rental to help my friend J to do some driving. We were done sometime after 19 and I'm totally beat! Probably it makes it even worse that all I had to eat today was some thingies with cocos and some coca-cola....

Well, atleast I had dinner now and I've placed myself in my bed where I plan to stay for the rest of the night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0