Sjuk / Sick

"God morgon!"

Sängliggande sjukling här som har extremt ont i halsen. Snön vräker ner utanför fönstret så det är väl ganska skönt att slippa gå ut idag hur det än är.
Fick världens sötaste krya på dig hälsning här på morgonen i alla fall. Tack för det J. :)
Inga som helst planer inför dagen, ska försöka få upp en vlog till kanske men lovar ingenting då min röst knappt bär. Var fan länge sen jag hade så här ont i halsen och rösten tappar jag vanligtvis inte, men men...


"Good Morning"

Staying in bed today, my troath is hurting extremely bad. Outside it's snowing like hell so it feels pretty good that I dont have to go outside today. Anyhow I got the worlds cutest get-well-soon - wishes this morning. Thank you very much J. :)

No plans today, maybe I'll try another vlog but I cant promise anything. My voice hardly carries. It was a long time ago my throath was hurting this much and I hardly ever lose my voice but well....


Kommentarer
Postat av: Anonym

aha men du får börja satsa lite mer nu då! =) jag har jobbat som modell sen jag var 16...lite till och från då såklart, måste säga att det ger en en del erfarenhet och man får skinn på näsan!

=)

2011-02-10 @ 17:34:24
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0