99 things about me...

1 Tre namn jag lyssnar till: Sandra, Sandy, Kaos
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är envis som en åsna och ger aldrig upp.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Blir så extremt rastlös ibland
4. Detta är jag rädd för: Kan fan inte komma på något för tillfället, är det bra eller dåligt?
5. Tre saker jag vill ha varje dag: ha kul, cola light (livsnödvändigt), alla underbara människor jag känner runt omkring mig
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara frisk i mer än en månad åt gången, sluta tänka, göra en sak åt gången
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med alla underbara människor som finns i mitt liv, skriva, fotografera och miljoner saker till...
8. Detta vill jag göra just nu: resa, skapa nya kontakter, träffa nya intressanta människor
9. Bästa känslan:  att vara på väg framåt i livet
10. Värsta känslan: sorg & saknad
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: att han är sig själv
12. Är jag kär just nu? vem vet...
13. Jag vill gifta mig… med rätt person
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: resa, uppnå mina mål i livet, lära mig några språk till.
15. Min käraste ägodel: min Canon EOS 500D
16. Något jag vill ha i present: Kan inte köpas för alla pengar i världen
17. Detta har jag på mig just nu: tröja och jeans... ganska standard
18. Favoritkläder: linne/t-shirt & ett par jeans
19. Favoritdjur: gillar alla sorters djur
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: heavy metal!!
21. Favoritlåtar just nu: cant get my head around you - the offspring & I wont get in my way - Mr.Big
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Var länge sen jag gick i skolan... musik och engelska var väl kul i alla fall.
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: Den samvetslöse av John Grisham
25. En film jag älskar: 50 first dates
26. Tv-program jag gillar: 2 1/2 men, NCIS big bang theory, the simpsons, family guy etc...
27. Favoritdoft: Svår fråga...
28. Detta äter jag gärna: Kyckling
29. Dricker helst: coca-cola light och apelsinjuice
30. Favoritgodis: choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: grekland, japan, italien, USA
32. Färg på mina ögon: gröna sägs det
33. Min längd: 1.60
34. Jag tror på: ödet, men jag tror även att vi kan ändra vårat öde igenom diverse val...
35. Jag spelar: alldeles för mycket Halo, Poker och gitarr
36. Person jag beundrar: alla underbara människor i mitt liv på ett eller annat sätt
37. Så här bor jag: har inget fast hem utan flyttar runt en hel del, bor för tillfället i lägenhet i stan. 
38. Antal döda krukväxter i hemmet: krukväxter, kan man äta det??
39. Det här tänder mig: det får du allt komma på själv
40. Det här gör mig avtänd: hänvisar till tidigare svar
41. Favoritfärg: svart, vit, lila, blå
42. Favoritcitat: finns alldeles för många bra, memento mori är ett av dem vilket är latin och betyder: kom ihåg att du ska dö.
43. En hemlighet jag vet: det du...
44. Bästa present jag fått: alla underbara människor i mitt liv
45. Senast köpta skiva: tror det var ac/dc high voltage...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: helheten
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: jag har extremt fula fötter XD
48. Udda förmåga/egenskap: tja, ni som känner mig vet att jag inte riktigt är som alla andra.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en örn
50. Vad lyssnar du på just nu? Mötley Crüe - white trash circus
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? vilat bort min förkyldning och lyckats få upp min första vlog.
52. Var är dina föräldrar födda? I sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? lite olika musikprogram
54. Vilken är din favoritrestaurang? har ingen
55. När badade du i en pool senast? den som ändå det visste, åratal sen?
56. Har du varit med i någon skolpjäs? inte skolpjäs men jag älskar att stå på scen
57. Hur många barn vill du ha? den som ändå det visste
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? dansband!!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? är lite långt kvar tills det
60. Vad har du för TV-kanaler? är väl standard? 1an 2an, 3an, 4an, 5an, 6an osv....
61. Har du åkt moped någon gång? både åkt och kört... varit inblandad i olycka på moped också
62. Har du busringt någon gång? har aldrig riktigt sett nöjet i det
63. Har du fått felparkeringsböter? inte än
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? är riktigt sugen på att testa
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? den som ändå det visste
66. Har du en egen trädgård? nej fan, det är inte min grej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? det är ju en bra fråga... iron man kanske?
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej du
69. Badkar eller duschkabin? beror på vad jag är på för humör
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Iron Man 2
71. Favoritpizza? hawaii
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? eh... nej... är det något man borde testa eller? :P
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? skulle inte tro det va?
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin any day of the week
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Johan och vi åt på någon pizzeria i Falun.
78. Favoritchoklad? vanlig mjölkchoklad
79. När röstade du senast? ja, när fan var det?
80. När åt du en hemodlad tomat sist? var nog i sommras ngn gång
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? i fotboll, räknas det?
82. Är du bra på matlagning? tja... det får ni fråga de som står mig nära
83. Klarar du att tanka själv? ja, annars är det nog dags att lämna tillbaka körkortet.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? nope
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nope
87. Vad var det senaste du handlade? cola
88. Har du kräkts offentligt? nope
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken, pengar köper inte lycka.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? yes sir
91. Har du ringt något betalnummer? nope
92. Kan man vara vän med sitt ex? varför inte?
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Vera
94. Hade du mycket hår som liten bebis? ingen aning
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? någon maskin bara...
96. Vad har du i din väska? bowlingklot... trädgårdsverktyg... en golfbil...
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kollar på film
98. Vad är du tacksam för idag? att jag har världens underbaraste vänner
99. Var hittade du den här listan? http://alvam.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: linnea

Tack så mycket :D

2011-02-09 @ 23:28:46
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0