You never know...

Något som är underbart men ändå så härligt skrämmande med livet är att du aldrig vet vilken vändning det kommer att tag. Du kan aldrig vara säker på någonting, men kanske... bara kanske det är lite av charmen med det hela. Du har ingen aning om vad som väntar runt nästa hörn, var så säker.
Är det något som jag har lärt mig så är det att trots hur säker man är på något så är det inte säkert att det blir så.
Tyvärr så har jag fått lära mig det den svåra vägen...

Att jag var tvungen att ändra inställning är dock inget att vara ledsen över. Jag är ganska glad över det faktiskt. Det ger mig möjligheten att leva mitt liv på ett helt annat vis för trots allt så hoppas jag alltid på det bästa men är förberedd på det värsta. That's my way, that's what gets me through...

                                   Vampire Nights....                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0