Hello :)

Today has been a really good day spent with good friends and a lot of time on the phone.
The weather is totally messed up tho'! Talk about bitch slap when it actually start to rain, especially since we spent all afternoon shoveling snow! The roads are going to be a mess tomorrow because I'm pretty sure everything will freeze again. Dont even want to imagine what it will be like. Fortunately I dont have to use the car myself tomorrow as far as I know. My bed is calling my name now, I really could use some sleep! Funny enough, this is the first time this week I go to bed this "early".



I dag har det varit en riktigt bra dag. Spenderade tiden med goda vänner och i telefonen.
Vädret är helt skruvat dock! Snacka om bitch - slap när det börjar att regna, speciellt efter som att vi har spenderat hela eftermiddagen med att skotta snö! Det kommer att vara kaos på vägarna i morgon, jag är nämligen ganska säker på att det kommer att frysa på igen. Vill inte ens tänka på hur det kommer att bli. Som tur är så behöver i alla fall inte jag använda bilen i morgon så vitt jag vet.
Sängen ropar mitt namn nu, behöver verkligen lite sömn! Lite roligt att detta är första gången den här veckan som jag går och lägger mig så här "tidigt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0