One last cigarette...

It's 17:01 and I just had my last cigarette. I know I said it so many times but now it's really time to quit.
I feel like this is something I have to do not only for my health but to feel better about myself.
This is the first step of many that I will take this year...
A lot of things is going to change.
Wish me luck people...



Klockan är 17:01 och jag har just rökt min sista cigarett. Jag vet att jag har sagt det många gånger förut men nu är det verkligen dags att sluta. Detta är något som jag måste göra, inte bara för min hälsa utan för att känna mig bättre.
Detta är det första steget utav många som jag kommer att ta nu i år.
Massvis med saker kommer att ändras.
Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0