Ledig!

Efter att ha spenderat gårdagen med P och dagen med J & J är jag på strålande gott humör och det känns verkligen som om jag är på topp igen.
J kom och hämtade mig hemma hos P i morse och sedan bar det av hem till mig där vi tog oss en riktigt lång promenad med min fina vovve Izor, efter det bar det av hem till honom där vi spelade lite wii och lagade mat tillsammans. En riktigt härlig dag med andra ord. Så skönt att bara få vara ibland.

En ledig dag var precis vad jag behövde och i morgon jobbar jag sista dagen innan jag tar helg sen är det bara tisdag kvar innan det bär av ner till Norje och Sweden Rock Festival!
Så jävla underbart!

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, det lät mysigt! :)

2011-06-12 @ 12:51:23
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Sara - Allt man kan önska Sig!

allt bra med dig då ?:)

2011-06-12 @ 20:46:55
URL: http://sarajaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0