Helvetes jävla.......

Ska jag vara helt ärlig är jag inte ett dugg imponerad av mitt spel idag. Snacka om att ligga kasst till...
Jag vet inte riktigt vart mina tankar är men det är då fan inte vid pokerborden.
Det är för övrigt djävulskt kallt här och jag funderar på att krypa in i frysen för att värma mig lite? Är det bra eller dåligt?

Spelar för tillfället heads up sit n' go's för det mesta då det känns som att det passar mig bäst.
Jag har inte riktigt tålamodet för något annat just nu vilket kanske är lite dumt.
Tålamod är det viktigaste i det här spelet och det är verkligen en bristvara hos mig för tillfället.
Ibland vill jag bara kasta ut datorn igenom fönstret om jag ska vara ärlig.
Har ändå lyckats koppla bort den ganska bra, stackarn är nog i chock efter att ha varit avslagen hela dagen....

Behöver jag förresten påpeka att jag återigen har lyckats vänt dygnet åt helt fel håll?
Jag som hade fått så bra ordning på det...
Men men... det spelar mig inte så stor roll just nu.
Sättet jag lever på gör igentligen att jag är totalt oberoende av tid över huvud taget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0