Lite bättre...

Det känns efter många om och men lite bättre...
Är återigen så otroligt tacksam för alla mina underbara vänner som alltid finns där för mig.
Egentligen så har jag mer än jag någonsin kunde önska men tyvärr så är det något som saknas...
Det är otroligt hur bortskämda vi människor kan vara, vi vill alltid ha mer.

Jag lever för övrigt enligt Murphy's law. Allting som kan gå åt helvete kommer att göra det.
Tyvärr så kan vi inte skydda oss själva ifrån all skit här i livet men vi kan lära oss att hantera den på bästa sätt och jag tror att jag är en god bit på väg.
Det gäller att omge sig med de människor som får en att må bra och att utesluta de som inte gör det ur våra liv.
Ganska logiskt egentligen, varför skulle vi vilja ha människor som får oss att må dåligt i våra liv??

Har i alla fall haft ett mycket trevligt samtal nu under kvällen med någon som verkligen vet hur man sätter ett leende på mina läppar. Helt fantastiskt hur fort någonting dåligt kan förändras till det bättre.
Det blir nog bra det här ska ni se.
Ha en underbar natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0