Laughing at myself

Haha, I'm sitting here laughing at myself at the moment. Was reading some blogs and ended up @ Stina-Lee's blogg as always, read the latest entry and then started to look for a like-button.
I do believe I use facebook a little bit too much, it's just so typical me to do something like that!
I'm 20 and I'm already acting like a senile old lady.


And in swedish:

Haha, sitter här och skrattar åt mig själv för tillfället. Kikade runt på lite olika bloggar och hamnade som vanlig på Stina-Lee's blogg. Efter att ha läst det senaste inlägget började jag av ren vana att leta efter "gilla-knappen".
Jag tror nog att jag använder facebook lite för mycket, det är bara så typsik mig att göra något sådant!
Jag är 20 år gammal och jag beter mig redan som en senil gammal dam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0