Det började med Agneta Sjödin & slutade med Lill-Babs!

Sitter här med en kopp rykande hett kaffe, musiken på högsta (Great White - Once bitten, twice shy) och ska precis ge mig in på att redigera lite bilder.
Har en hel del skräp i huvudet just nu som gör det lite svårt att koncentrera sig till 100% men det ska nog gå i alla falll.

Planer inför helgen är = 0 och jag har bestämt mig för att ta det lite som det kommer.
Har en känsla av att jag inte kommer att gå sysslolös i alla fall och det är ju skönt.
Jag är trots allt en sån person som måste ha någonting atlt pilla med hela tiden för att kunna hålla mig någorlunda lugn.
Kanske skulle man kunna säga att jag har för mycket energi? Men kan man verkligen ha för mycket av det.

Bevittnade ett mycket lustigt samtal idag som började med Agneta Sjödin och slutade med Lill-Babs.
Några jag känner satt och pratade om Agneta Sjödin (som förövrigt var på framsidan av expressen för att hon känner sig förnedrad när media lägger sig i hennes lovelife? ) och hennes 8 (är det ens mycket? ) män.
Samtalet hoppar hur som helst helt plötsligt över på Lill-Babs och när hon var med i här är ditt liv.
Lill-babs och hennes 18 (?! nu börjar det väl likna något i alla fall) män!
Hon hade hur som helst kännt sig förnedrad efter programet.

B: Ja, och så blev det ett helt program om att Lill-Babs var arg.
A: Ja, det kommer jag ihåg. ett helt program bara för att hon var arg.
B: Ja, han fick ju till och med gå in och be om ursäkt...
Jag (med riktigt speakerröst, ni vet typ såndär som en cirkusdirektör har) : Och i kvällens tv-tablå: Lill-Babs är arg!

Tror helt ärligt att det skulle bli en riktigt hit i tv-sofforna. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0