Fullt upp...

Det har verkligen varit fullt upp på senaste tiden och någon tid för denna blogg har inte riktigt funnits.
Resan till bryssel var underbar men det känns som att vi inte har gjort mycket annat än att byta plan men mer om detta sen.
Det har hänt en hel del sedan sist och jag har bland annat fått jobb vilket är helt jävla grymt, ser ut som att det till och med kan bli två jobb. Detta är så efterlängtat så att ni förstår inte! Som jag har kämpat!

Vi gör sista 2 veckorn på ABF nu också, i onsdags fick vi äntligen avsluta vårat projekt och fick besöka skyddsrummen här i Ludvika. Vi hade på SVT och lokaltidningar med oss och jag blev intervjuad. Vet inte riktigt när detta sänds om det gör det över huvudtaget för egentligen skulle det ha varit med redan i torsdags men men... :)

Idag har jag förövrigt agerat modell åt en av mina bästa vänner och håller på att gå igenom bilderna nu.
Har blivit en hel del riktigt bra bilder faktiskt och efter att ha legat mitt på vägen medans han fotograferade så var det väl precis vad vi hoppades på också haha.
Vill inte ens tänka på hur många ombyten jag har gjort men det var värt det och det var grymt kul.
Känns roligt att stå framför kameran istället för bakom som omväxling.
Bjuder på en av bilderna nu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0