Alla hjärtans dag...

Hej alla fina!
Har precis gjort ett gästinlägg hos min finaste sis' Sara.
Har ni inte läst hennes blogg tycker jag absolut att ni ska göra det.
Så... då har klockan passerat 12 och idag är det alla hjärtans dag.
Tankar om det?
Bara ännu en komersiell helg eller något som faktiskt är nödvändigt att uppmärksammas?

Får jag säga mitt så tycker jag inte att vi behöver en speciell dag för att visa varandra kärlek, det ska vi väl ändå göra i alla fall?? Jag menar, älskar man någon så visar man väl det mer än en gång per år?

Fast nu är jag ju i och för sig bara bitter för att jag är helt ensam och får köpa mina egna jävla blommor. ;)


Kommentarer
Postat av: N E L L Y

Bloooood

2011-02-14 @ 15:42:46
URL: http://nellyfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0