Bandit flyttar in Falun

Tänkte bara kasta in en snabb uppdatering innan det är dags att kasta sig i säng.
Har haft en riktigt bra dag tillsammans med J, vi tog tåget till falun och gick på bandit flyttar in festen.
Som om inte det vore nog så bjöd han även på maten och drickat. Den här människan är alldeles för snäll emot mig. Så fort jag får råd är det jag som bjuder honom på någonting.
Härligt på bandit flyttar in, kändes som att ljudet på scenen hade kunnat varit lite bättre dock.
Sångaren hördes alldeles för dåligt och basen var nog lite för hög.
Aja, en riktigt bra dag i alla fall som sagt.
Hoppas att allihopa har haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Jaså, känner inte igen namnet men måste ha åkt förbi där i närheten då o då eftersom jag åker mora - förbi vansbro då o då :)

2011-02-07 @ 16:37:19
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0