Engelska och svenska?

Jag funderar lite på om jag kanske ska börja översätta bloggen till engelska igen med tanke på att jag vill nå ut till en större skala läsare än vad jag gör nu. Frågan är om det kanske blir lite rörigt och om man kanske skulle ha en blogg på engelska och en på svenska... Det känns dock så otroligt onödigt att sitta och uppdatera två olika bloggar med samma innehåll hela tiden. Detta tål att tänkas lite på antar jag... hm...
Hur som helst så sitter jag hemma hos morsan nu och håller på att tvätta för fullt. Finns det helt ärligt något som är tråkigare på denna jord? Jag bara undrar... Tyvärr så måste det ju göras oavsett om jag vill eller inte.
Men idag?! Idag när jag är så jävla trött så att jag måste använda tändstickor för att hålla ögonlocken öppna och inte ens har fått i mig mitt morgonkaffe än?? Skräp också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0