Kaffe! / Coffee!

Nu sitter jag här med min kära kopp kaffe och väntar på att min senaste vlog ska laddas upp så att jag kan publicera den här.
Snön vräker fortfarande ner! Jag som är så trött på det!
Ser ut som att jag blir hemma i morgon också, verkar inte ha mycket annat till val men på måndag då smäller det fan! Har varken tid eller råd att vara hemma hela tiden.


I'm sitting here in the kitchen with my beloved cup of coffee and waiting for my latest vlog to upload so I can put it up here.

It's still snowing alot! I am so tired of it!

Looks like I will stay at home tomorrow as well, doesnt seem to have much of a choice but on monday I'll be back again even if it's the last thing I do! I dont have time to stay at home all the time and I definately can't afford it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0