Ligger lågt...

Hej på er!
Jag ligger lite lågt för tillfället, den här månaden startade helt kaos-artat och det är ganska mycket som ska ordnas med begravning och saker som ska gås igenom och en hel del annat.
Mitt i alltihopa börjar jag även en kurs på måndag på ABF här i stan och får förhoppningsvis även bli hundvakt en liten bit framöver. Mycket på G med andra ord och jag försöker ta varje dag lite som den kommer.
Ska försöka få upp lite nya bilder här i bloggen också.
Hade en photosession här med Jeanette för ett tag sen och har inte lyckats få upp en enda bild ifrån den än.
Hoppas att allt är bra med alla där ute i alla fall och att era liv rullar på som de ska haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0