Söndag / Sunday

God morgon alla underbara!
Tog en lång sovmorgon efter gårdagen och som tur var så var jag inte bakis alls när jag vaknade.
Förväntade väl igentligen mig inte det heller då jag inte brukar bli bakis men men... ibland har jag otur.
Vi hade i alla fall riktigt trevligt igår och jag har världens underbaraste vänner. Tack för igår hörrni!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Förstår inte att söndagar allti är så otroligt tråkiga.
Får väl försöka göra det bästa av situationen helt enkelt. :)



Good mornin all you wonderful ppl out there!
Slept in this morning and fortunately I wasn't hungover at all when I woke up.
Wasnt really expecting it either since I usually don't get hungover but well, you never know, sometimes I'm not that lucky. At least we had a really fun night and I have the most wonderful friends in the world. Thank you guys!

Today I dont really know what I'm goin' to do. Dont really understand why sundays always have to be so boring!
Guess I have to make the best out of it.






Kommentarer
Postat av: Lova

sv; jadå, jag ska krya på mig.

coola bilder btw :)

kram.

2011-02-13 @ 14:38:18
URL: http://thegirlintown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0