Swinger & Mediahora?

Jonas tycker tydligen att jag har gått och blivit mediahora & swinger? (ursäkta språket men här är vi fan inte fina av oss)
Förolämpningarna duggar tydligen tätt ikväll.
Senast jag hade någon som helst plats i media var i dalademokraten när Jonas Stentäpp ville veta hur jag planerade att spendera min helg... eller nej förresten... det var när vi blev intervjuade om tunnelprojektet vi gjorde under kursen jag gick senast men efter det är det fan nada.
Ville bara påpeka det! ;)

För att gå vidare så var bandit festen riktigt rolig. Jag och J tog tåget ner och snäll som han är bjöd han fan på allting.
Vi gjorde en liten tabbe dock och lämnade jackorna kvar hemma för vi tyckte att det var varmt i ludvika.
BIG MISTAKE! På kvällen var vi tvungna att stå ute och vänta på att bli upphämtade i 1,5 timme i -8.5 grader i enbart våra tröjor. Jag är fortfarnade djupfryst haha. Inga bilder ifrån kvällen blev det heller, hittade inte min digitalkamera och hade ingen större lust att släpa runt på systemkameran.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja är det inte skyltat har jag nog missat det helt ;P Ja det brukar vara supermysigt på sommaren vid såna platser :D

2011-02-07 @ 22:17:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0