To make a diffrence to someone... anyone...

Jag har börjat kolla runt lite efter videoredigeringsprogram för att kunna redigera mina v-loggar lite bättre. Det känns som att det här är lite min grej och något som jag vill hålla på med framöver även om de två första kanske var lite av en katastrof (enligt mig) har jag ändå fått en hel del uppmuntrande ord om dem vilket känns helt underbart. Någonstans djupt inne så vet jag att det här är min grej, jag vill kunna beröra människor och det är lite av en dröm. Att göra något som betyder något inte bara för mig utan för andra också.
Jag har alltid varit väldigt kreativ även om det blev lagt på hyllan under ett par år när jag inte mådde så bra.
Skriva dikter, låtar, böcker, teckna, måla, blogga, designa, inreda & fotografera är saker som ger mig en enorm glädje och nu även att filma.
Jag hoppas att jag ska kunna dra nytta av alla dessa egenskaper i framtiden och kunna göra någonting som betyder något för någon. Som Betty säger i ett av ugly betty avsnitten: jag är glad om jag lyckas beröra en enda person.
Så mina vänner, nu kör vi! Jag hoppas att ni kommer att hitta något som faller er i smaken.


I've started to look around for some diffrent video editing programs to be able to make my vlogs a little bit better. It feels like it's my thing and something I want to work more on in the future even if the first 2 (in my opinion) was a little bit of a disaster. I've already gotten some positive feedback and it feels fuckin' great. Somewhere deep inside I know that this is my thing, I want to be able to do something that means something to other ppl and that's a little bit of my dream right now. To do something that means something not only to me but to someone else out there.

I've always been very creative even tho' I did put it aside when I wasnt feelin to well for a couple of years. Write poems, songs, books, sketch, paint, blog, design, decorate & photography has given me a lot of joy and now also making videos.

I really hope that I can use all of this in the future and to be able to do something that means something to someone out there. Like Betty says in one of the ugly betty episodes: I'm happy if I can make a diffrence in just one persons life.
So my friends... Lets Go! I hope you'll be able to find something that you like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0