When I grow up I wanna be...

Jag har ingen som helst jävla aning. Jag är 20 år gammal mina vänner och jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv, men vet ni vad? Jag bryr mig igentligen inte heller. Jag tar varje dag som den kommer och går min egen väg. Jag tror att de flesta människor är så oroade för framtiden att de glömmer att leva i nuet. De spenderar sina liv väntandes på att någo bra ska hända dem medans tiden springer förbi. Jag vill inte bli en av dessa människor. Jag vill att varje dag ska räknas. Det är mitt mål, att göra någonting nytt varje dag och att varje dag ska vara värd att minnas. Om jag ska vara ärlig så är jag livrädd att bli fångad i vardagen...
Kom ihåg gårdagen, Lev idag, Dröm om framtiden...





I have no fucking idea! I am 20 years old my friends and I still dont know what I want to do with my life but do you know what... I dont really give a fuck either. I'll take everyday as it comes and just follow my own way. I think that people today are so conserned about the future that they forget to live in the moment. They spend all their life waiting for something good to happen to them and time just passes them by. I do not wanna become one of these person. I want to make everyday count. That's my goal my, to do something new everyday and to make every day a day to remember. To be honest I'm terrified of getting caught in that every day rythm...
Remember yesterday, Live today, Dream about the future...





Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så mycket :)

2011-02-11 @ 23:00:11
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa :D!

2011-02-12 @ 00:41:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- ah det är samma här !

2011-02-12 @ 00:53:53
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: eliin

svar: ja jätte läskigt!

tänk om hon/han ger sig på vårt hus nästa gång ;O

kramis,<3

2011-02-12 @ 01:13:34
URL: http://drottningh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0