Wieeeee...

Hej på er alla underbara!
Har just haft ett mycket trevligt samtal och sitter här med ett leende på läpparna. :) (smileymissbrukaren är tillbaka, anonyma smileymissbrukare hjälpte inte LOL)
Jag vet att jag borde sova men min hals håller på att ta livet av mig och jag har en hel del i huvudet just nu.
Tänk vilka otroliga vändningar livet kan ta. Som jag sa för ett par dagar sedan, man vet fan aldrig vad som väntar runt hörnet. Kom ihåg det ni som sitter på botten av det där svarta hålet. När det är som mörkast är gryningen som närmast.


Hello all the wonderful ppl out there!

Just had a very nice talk with someone on the phone and now I'm sitting here with a big smile on my lips. :) (yeah, the smileymissuser is back, smiley missusers anonymous didn't help LOL)
I know I should sleep but my throath is still killing me and I have a lot of things spinning around my head right now.
It's amazing how quickly life can change. Like I said a couple of days ago: you never know what's waiting around the corner. Remember that when you're at the bottom of that black hole. When it's as dark as it can be the sunrise is closer than ever before.


Kommentarer
Postat av: simone H

åh så vackert!

2011-02-11 @ 10:51:28
URL: http://simoneh.se
Postat av: Astrid

shit vilken häftig bild !

2011-02-11 @ 15:36:46
URL: http://oneofthekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0