Jag är... Ozzy??

Ikväll mina vänner är det jag, ett glas cola (glas? vem fan försker jag lura igentligen? här kör vi på bonnstil och dricker direkt ur flaskan) , en snus och min sjukt dåliga internetuppkoppling som gäller.
Har väl aldrig varit med om att den har varit så här dålig?

Hur som helst är det där en sån där totalt händelselös kväll när det inte finns ett skit att göra.
Men vad fan, efter dagens bravader kanske det inte gör så mycket? Och jag har väl kanske inte så mycket annat till val heller nu när min fot är helt trasig? Jag vet inte riktigt vad jag har gjort men ont gör det då i alla fall och det bidrar till att jag mer eller mindre ser ut som Ozzy Osbourne när jag försöker att ta mig runt här i lägenheten.
Detta påpekades även av en av mina bästa kompisar idag när jag haltade runt i deras hus och sjöng på guns n' roses welcome to the jungle:

"Jadu, du går runt och sjunger och går på ett väldigt roligt vis, du är fan nya ozzy osbourne..."
"Jaha, tack... tror jag"



Kommentarer
Postat av: ellie

sv: vad har du för frisyr? :)

2011-01-23 @ 21:51:16
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0