Tankar...

God morgon på er!
Här sitter jag och försöker att fördriva tiden medans jag lyssnar på lite musik.
Det är många tankar som snurrar runt i huvudet denna morgon och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.
Det känns som att saker och ting inte riktigt vill gå min väg just nu och det är självklart väldigt frustrerande.
Hade i alla fall en riktigt trevlig kväll i går med goda vänner, god mat och lite sällskapsspel.
Behövde verkligen något annat att tänka på ett tag och mina vänner lyckas alltid få mig på bra humör.
Tack för det hörrni!

Senare idag eller tidigt i morgon bär det av hemmåt stan igen. Har varit härligt att spendera några dagar med mina djur. Det är ännu en sak som verkligen hjälper mig att komma ifrån mina tankar ett tag.
Finns inget härligare än ett par timmar i stallet, bara lyssna på alla ljuden.
Ska bli skönt att komma hem även om det tar emot att åka här ifrån åter igen.
Men trots detta finns det ännu en plats som jag helst av allt vill vara på just nu. Måste bara ge det lite tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0