Äntligen fredag!!

Veckans sista jobbpass är avklarat och dessutom har jag redan gjort dagens uttag ifrån pokerkontot vilket innebär att jag mer eller mindre har hela dagen fri. Gissa om det känns härligt?!
Idag ska jag bara vara, umgås med mina vänner och njuta av trevligt sällskap + något gott att äta och dricka.

Om någon timme kommer Johan hit och hämtar mig så att vi kan göra en vända i stan och handla det som vi inte hann med igår + att det blir en snabbvända på glasbanken för att inhandla ännu en flaska minttu black.
Det är godis det. :D

För övrigt så är det nu enbart en vecka kvar tills kräftfisket börjar, det kommer att innebära sena kvällar och tidiga mornar för mig men jag ser fram emot det grymt mycket.
Vi tänkte börja med att sitta hela natten ute vid sjön, ta några öl, fiska kräftor och grilla.
Ser ut som att vi kommer att bli ett par stycken så det kommer att bli otroligt roligt.
Nu ska jag se till att komma ur mina arbetskläder och göra mig i ordning.
Vi hörs när vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Sara London - Allt en tjej kan önska Sig!

allt bra med dig ?;D

2011-07-31 @ 22:33:21
URL: http://sarajaber.blogg.se/
Postat av: Josefine

fin bild :)

2011-08-15 @ 00:13:23
URL: http://flyttuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0