Videoblogg på G

Hej på er!
Fullt upp idag, har varit lite överallt känns det som. Har i alla fall en videoblogg på G, känns skönt att vara igång med allting igen. Ska få hjälp med lite musik till mina videobloggar framöver också, har jag underbara vänner eller?

Gårdagen var riktigt rolig, spenderade den med Jonathan och har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Jag är så otroligt tacksam för mina vänner, de är alltid där för mig när jag har de svårt och lyckas alltid få mig att le.
Jag är ett geni på TP för er som inte vet det, Jonathan påstod att det berodde på att spelet var lika gammalt som mig (gammalt som gatan) men det håller jag fan inte med om. ;)
Jonathan; Vilken planet....?
Jag; Pluto!!
Jonathan; men vad fan, kan jag få läsa klart frågan innan du svarar rätt i alla fall?

Önskar er alla en underbar kväll!
Kram på er!





Kommentarer
Postat av: rebecka.blogg.se

riktigt tuff bild!

2011-03-27 @ 17:46:14
URL: http://rebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0