I'm back... again...

Inga nya inlägg sen i agusti men det är helt ok egentligen då jag har haft så fullt upp med annat.
Känner mig dock ganska sugen att komma igång med bloggandet just nu då jag inte har så mycket annat för mig om dagarna och det är en helt okej sysselsättning under vintern då det ändå är för kallt ute för att gå ut.

Har varit så grymt stressad idag, bara kollat på när mina pengar har sprungit iväg känns det som.
Vi har mekat med min bil hela dagen och hittat fel efter fel och ett antal delar som måste bytas ut.
Det värsta var väl ändå när kompisens bror kommer in och skäller ut mig för att han är orolig att jag ska köra ihjäl mig haha, men sånt är livet antar jag.
Mer än så har väl inte hänt antar jag.
Sitter här och tar ett glas vitt nu och försöker koppla av lite, helt okej.
Hoppas att alla får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0